maanantai 23. toukokuuta 2016

What kind of pokémon are you?

 Tarina joka ei oikeastaan liity mihinkään



Kira: Missähän ihmeessä minä olen..?


*Kipitystä*
Togepit: Tsoke tsoke
Kira: ???

 

Togepit: Yhyy, vie meidät äitimme luo!
Kira: Mitä ihm..?

 

Togepit: Vie! Vie äidin luooo~
Kira: Uah!

 

*whoosh*

 

Kira: Mikä se oikein oli?

 

Lugia: Älä häiritse tulen..
Lugia: .. jään..
Lugia: .. äläkä salamain rauhaa

 

Togepi: Ota mukaan!

 

Kira: Mitä tämä oikein tarkoittaa?!

 

*tepsun tepsun*

 

Slowking: Olisipa housut

 

Togepit: *kiipevät syliin*

 

Kira: Keitä te olette?

 

Entei: Olen sinun isäsi. Ja tässä ovat veljesi Akatora, Kurotora ja Chutora. Molly, usko
minuun!

 

Kira: Mutta enhän minä..

 

Slowking: Nopeasti, tule mukaamme, ennen kuin on liian myöhäistä!

 

Aileen: Chikorita! Viiltolehti!

 

Kira: Aileen, Elliot, mitä täällä oikein tapahtuu?
Aileen: Kira!

 

Aileen: Nopeasti, valitse pokémon ja tule taistelemaan!
 


Kira: Mitä ihmettä?
Elliot: Äkkiä! Tai hän vangitsee sinut poképalloon!
Aileen: Liian myöhäistä!

 

Aileen: Iik!

 

Pokémonit: *Gasp*

 

Kira: Mitä tämä hullutus oikein on?

 

*dun dun duuh!*
Mewtwo: Mewtwon hallituskausi on alkamassa!

 

*zin zin!*
Kira: Iih!

 

Kira: *herää* Ah-..!

 

Kira: Se olikin vain unta...
*melua*

 

Kira: Aileen, Elliot, mitä te oikein teette?

 

Aileen: Hei Kira! Elliot näyttää minulle uutta peliään
Elliot: Hei vaan

 

Elliot: Se on Pokémon, siinä napataan Pokémoneja poképalloihin.
Kira: Etteikö ihmisiä?
Aileen: Eeei..?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti